پولشویی شهرداری لواسان تحت نام پروژه اربعین!

برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده تخلفات علی حیدریان شهردار سابق لواسان و اعضای شورای شهر این منطقه، جزییات بیشتری را از فساد مسئولان جمهوری اسلامی و به ویژه پرونده تخلف شهردار لواسان، از رشوه ۲۲ میلیاردی تا پولشویی به نام موکب اربعین را آشکار کرد.

محمد جعفرزاده نماینده دادستان در دادگاه این پرونده که متهم ردیف اول آن علی حیدریان شهردار سابق لواسان است، با اشاره به دریافت رشوه به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و دریافت ۸۲ سکه بهار آزادی و ۳۵ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان اتهام‌های شهردار سابق لواسان، گفت: ۵۱ نفر متهم به اخذ رشوه و پولشویی‌ هستند و حیدریان نیز به نام موکب اربعین از حساب‌های پوششی استفاده می‌کرد.

نماینده دادستان عنوان کرد:استفاده از حساب‌های پوششی هم در پرونده بوده و به نام موکب اربعین انجام می‌دادند و در بانک ملی حساب افتتاح کردند و پول‌ها را واریز می‌کردند. ما قبلا شنیده بودیم از راه سینما و… وارد می‌کنند، ولی از راه “امام حسین” نشنیده بودیم.

وی افزود: در بازرسی از منزل علی شیخی متهم دیگر پرونده کارت عابر بانکی به نام “احیایی” یافت شده و اظهارات وی مبنی بر پوششی بودن حساب وجود دارد و در خصوص سایر متهمان نیز اسناد موجود است.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی

اگر واقعا می‌خواهیم از تشدید تنش جلوگیری کنیم باید به دنبال پایان این رژیم باشیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *