توصیه‌های هوشیاری!

/این تصاویر دیشب آبادان است. جوانان شجاع ما رو در روی یگان ویژه قرار گرفتند. در چنین مواردی لازمست با نیروی یگان ویژه صحبت کرد و به آنها فهماند که از مردم هستند و سرنوشت آنها به مردم گره خورده و رهایی از دیکتاتور فاسد به نفع آنها هم هست.

دیشب یگان ویژه به مردم شلیک نکرد بلکه سپاه تروریستی پاسداران به مردم شلیک کردند.

در مواردی هم باید از اصل غافلگیری یا گریز و مبارزه یا همان جنگ و گریز استفاده کرد. البته مفهوم متداول جنگ و گریز است ولی بهتر است از این تاکتیک به عنوان اصل غافلگیری یا گریز و مبارزه نام برد. چرا که مخاطب عادی که توان تحلیل ندارد، امکان دارد جنگ و گریز را جنگ در هر حالتی بداند و تصور کند حتی با تعداد کم یا امکان دارد به دلیل بار معنایی تهاجمی این مفهوم مخاطب عادی به دلیل ضعف تحلیلی و مفهومی به صورت مسقیم به سمت نیروهای سرکوبگر حمله ور شود، پس بهتر است به جای جنگ و گریز که عنوان درست این تاکتیک است فعلاً از عنوان غافلگیری و گریز و مبارزه استفاده کرد.

حال دلیل بکار گیری این شیوه ی مبارزه اینست که نیروهای سرکوبگر کم هستند و نیروهای یگان ویژه و ضدشورش در مراکز استان مستقر هستند و از آنجا به سایر شهرهای استان اعزام می‌شوند باید زمانی که این نیروها در شهرستان ها مستقر شدند، مردم تا حد امکان آرامش و در عین حال هدف و انگیزه را حفظ کنند و بعد از چند روز که این نیروها به مراکز استان برگشتند دوباره دست به تشکیل تجمعات و اعتراضات زده و مبارزه را ادامه دهند.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی

اگر واقعا می‌خواهیم از تشدید تنش جلوگیری کنیم باید به دنبال پایان این رژیم باشیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *